Herman Vinge -Teknikern

 
Nu när Herman är vuxen fick både han och Eva en liten uppdatering. Eva passar bra i grått hår, om ni frågar mig! Och Herman... Ja... Jag ångrar lite att jag laddade ned det där håret, såhär i efterhand XP Men det passar honom!
 
 
 
Seså, skaffa ett jobb nu Herman! Teknikguru fick det bli. Tror inte att mamma ex-polis skulle uppskatta om han blev kriminell(are) ;)
 
 
 
Varför envisas ni med att ge bort pengar utan min tillåtelse...? Vet du hur dyra räkningarna är, Eva? Hermans lön räcker inte på lång väg, vi behöver det där arvet!
 
 
 
Villken tur att Eva lämnade över hennes till Herman då! 
 
 
 
Yay... Nåja, framtida generationer kanske blir glada över den! 
 
 
 
HAHAHAHAHA nej. Jag är klar med det här eventet nu. Trädgårdar i the sims tar för mycket tid för min smak, speciellt när man bara har en sim att använda!
 
 
 
Men du, Herman. Om du har tid att sitta och läsa så har du tid att vara produktiv! (sa tjejen som tagit flera månader på sig att lägga upp inlägg här)
 
Nu går vi och skaffar dina framtida barn en mamma!
 
 
 
Ah, men först skulle Herman visst nå nästa steg i sin livsambition. Det blir +5! Och så glömde jag att lägga till poäng från att Eva inte använde sina tillfredsställelsepoäng förra gången, så det blir +10 från det!
 
 
 
Då så. Med det ur vägen så skickar vi Herman till stadens museum. Har jag varit där förut? Jag kommer inte ihåg... Men Herman har garanterat inte varit det!
 
 
 
Du ser kul ut! Hej, vill du spendera resten av ditt liv med min sim?
 
 
 
Camilla: "Titta, den där stjärnbilden ser ut som en kanin!"
Herman: "Nä, den ser ut som en skorpinon."
Camilla: "... Jag tror vi kollar på olika stjärnbilder..."
 
 

Poäng: 255



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0