Herman Vinge -Skitstöveln

 
Så du KAN stjäla annat än disk! Bäst vi säljer den där innan Eva kommer på dig!
 
 
 
Efter som hon bor granne med huvudfamiljen så tyckte Herman det var dags att besöka sin syster (vars namn jag inte kan komma ihåg... Det här var ett tag sen, okej?)
 
 
 
Såhär ser det ut där hon bor. Herman stal papperskorgen, och gick hem. Årets bror... -.-
 
 
 
När han kom hem så bjöd han över Camilla. Hon vet inte om det än, men hon står just nu framför två valmöjligheter. Antingen dissar hon Herman, och ser honom aldrig igen, eller så kommer de att bli tillsammans, förlåva sog, och sen gifta sig, allt ikväll!
 
 
 
Så var det överstökat! Vem kunde tro att det här bara var andra gången de träffas? Hermans syster och Evas bror Rudolf blev inbjudna. Snabb fråga bara: VARFÖR GLÖDER CAMILLA???
 
 
 
Ah... Det förklarar saken... 
 
 
 
Jag tog mig friheten att ta bort Camillas hatt, och ge henne lite mer vardagliga vardagskläder. Den röda klänningen må vara fin, men jag tycker nog den passar bättre som formell klänning!
 
 
 
Jaha, hon heter Evelina! Där ser man... Men du, varför ringer du och frågar om du får komma över när du redan står utanför dörren?
 
Om Herman släppte in henne? Näpp. Hon kanske vill ha tillbaka sin papperskorg! (Det går inte, jag sålde den)
 
 
 
Så kan vi ju inte ha det. Herman behöver hjälp att försörja familjen! Inte för att vi har ont om pengar än, men räkningarna är som sagt rätt höga.
 
 
 
Hon verkar gilla matlagning, så jag tror nog hon kommer trivas!
 
 
 
Men först måste vi ju försäkra oss om att utmaningen fortsätter! (spoiler alert: Det gör den.)
 
 
 
Så var slutet kommet för Eva. Om Herman var ledsen. Svårt att säga. Som ni ser så lämnade han inte datorn...
 
 
 
Hej Grim! Allt bra med dig? Bra bra!
 
 

Poäng: 255



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0