Eva Vinge -Pensionären

 
I jakten på påskägg hittade Eva ett gäng grodor också! De fick flytta in i den underjordiska skattkammaren. Har jag berättat om den förresten? Okej, från och med nu har jag strängt förbud att spela med familejn Vinge igen förrens jag har lagt upp alla bilder här!
 
Ahh, men jag vill VERKLIGEN spela med dem just nu... Hm... Okej, så här gör vi: SkrivaAllaInläggPåEnDagUtmaningen börjaaaaaar...... NU!
 
 
 
Tydligen lyckades Herman stjäla något annat än disk! Bravo! (Eller?)
 
 
 
Vad är detta? En tårta? Är det redan dags att lämna över utmaningen till Herman?
 
 
 
Neejdå, det är ju Eva som fyller år! Hon har växt upp till en stilig gammal dam! :D
 
 
Äldre damer kan också dansa! Spelfilen må ha glömt vem Axel är, men hans minne lever vidare i familjen genom stereon! ;)
 
 
 
Efter så många olika jobb tycker jag at Eva förtjänar att gå i pension, tycker inte ni det?
 
 
 
Yay!
 
 
 
Kolla vad söt! Blaffsen fick avgå som familjens gosedjur i förmån för den här kanninen, efter en lång och trogen tjänst.
 
 
 
Och så var det dags för en tårta igen. Vi tackar Eva för att hon överlevde och förde utmaningen framåt, och lämnar över till Herman!
 
 
 
Herman är nu en familjeinriktad, materialistisk kleptoman. 
 

Poäng: 240



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0