Rasmus Vinge -Odödlig

 
Dags att plocka poäng! Rsmus ska föreviga sig själv genom att skriva en biografi!
 
 
 
Man måste ju ge boken ett passande namn!
 
 
 
+20 poäng för rik familj!
 
 
 
Rudolf växte upp och flyttade ut. Han fick flytta in i Newcrest som framtida-utmaning-sim! Eller spela-för-spelets-skull-sim... Jag har inte bestämt mig än!
 
 
 
På andra sidan gatan bor Sabina. I fall att någon undrade.
 
 
 
Så här ser hushållet ut nu! Rasmus hävdar bestämt att som familjens överhuvud har han rätt att gå omkring utan tröja. Jag och Eva protesterar! Elisabeth å andra sidan verkar rätt nöjd...
 
 
 
Är ni osams? Bråka inte är ni snälla, Rasmus är trött på att jaga handfaten! :(
 
 
 
Det är liiite tajt det här... Men om jag räknat rätt borde Rasmus dö på Evas födelsedag, så det borde funka! Trist födelsedag dock...
 
 
 
På tal om döden: Även Elisabeth dör i vardagsrummet! Det verkar vara en populär plats att dö på?
 
 
 
Liemannen: Det här huset igen? Jag tyckte jag nyss var här!
 
 
 
Han börjar bli lite väl hemmastadd här...
 
 
 
 Okej... Fast så länge de inte dör samtidigt så kommer ju alltid en att överleva den andra?
 
 
 
Jag var tvungen att bygga ut kyrkogården lite!
 
 

Poäng: 215



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0