Rasmus Vinge -Grå

 
Det var ett tag sen något byggdes till på huset, men nu är det dags igen! En bastu och ett spa-badrum! Jag har inte byggt dem själv, utan det är färdiga rum från maxis.
 
 
 
Rasmus: "Men du... Hur kommer det sig att du fortfarande är ung vuxen egentligen? Vi är ju lika gamla!"
Sabina: "Det är klassifierad information."
Rasmus: "Äh, kom igen! Berätta för brorsan!"
Sabina: "Jag är sparad för framtida bruk. Tror jag?"
Ice: "Hush hush, Sabina" *vet inte riktigt varför jag har sparat henne*
 
 
 
Jag dör!!!! The sims 4 är ju bara för underbart! XD
 
Var snällare mot Elisabeth, Rasmus! Du är faktiskt också gammal, och säkert inte lika bra under täcket längre! Dessutom hämnas hon på min dator när hon är arg... :(
 
 
 
På jobbet fick Rasmus höra att han skulle åka hem till en patient. Som visade sig vara Sabina. Så här ser hennes "hus" ut. Jag har lagt ner mycket tid på det! :3
 
 
 
Som tur var så var det inte Sabina som var sjuk, utan tre andra människor som stod på hennes tomt... Rasmus tog väl hand om dem!
 
 
 
Sen hände inte så mycket mer förrens Rio växte upp, och fick flytta ut! Jag var säker på att Rudolf var äldre än Rio, men jag har tydligen fel... Villket betyder att jag lagt upp bilderna i inlägget där Rio får en makeover i fel ordning! Oh well... Mitt fel! 
 
Nej, jag kommer inte gå tillbaka och fixa det. Det får helt enkelt stå fel!
 
 
 
Jag tyckte det var dags att Rasmus fick grått hår nu, och sagt och gjort! Är man en gammal gubbe så är man!
 
 
 
Eva och Rasmus har svårt att komma överrens om vem som egentligen ska få använda datorn. Rasmus tycker att han ska få det, efter soom han fortfarande måste fylla sin livsdröm om att bli författare. Eva tycker hon borde få det efter som Rasmus är "för gammal".
 
Det finns en dator till på övervåningen. Bara så ni vet det...
 
 
 
Igen? Hade det här varit the sims 2 så hade ni kunnat fira guldbröllop! 
 
 

Poäng: 190



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0