Rasmus Vinge -Gamling

 
En tårta! Ni vet vad det betyder: Eva fyller år!
 
 
 
Eva är nu en snabblärd, svartsjuk knasboll, med ambitionen renässanssim!
 
 
 
Min plan för Eva: Dektektiv! Så det finns en stor risk att hon inte når målet för sin framtida karriär XD
 
 
 
Samma dag så åldrades Elisabeth också!
 
 
 
Det gjorde även Robin! Men varken han eller Elisabeth fick en tårta... 
 
I villket fall så betyder det att Robin har blivit utsparkad! Men frukta inte: han bor med sina gammelmorbröder! 
 
 
 
Jag tycker det är så sött att de två fortfarande umgås, till och med som spöken!
 
 
 
Jag tvivlar på att Rasmus kommer bli befordrad igen... Det är bara en person som har behövt opereras!
 
 
 
Har man inte tid att äta upp innan man går till jobbet så får man helt enkelt ta med sig maten!
 
 
 
Ett tips: De märkliga resultaten KAN komma ifrån att din morfar STÅR I MASKINEN. 
 
Sluta störa Rasmus när han tränar på analys, Nathaniel!
 
 
 
Och så blev även Rasmus gammal! Villket firades med tårta! 
 
Rudolf: "Jag börjar se ett mänster här..."
Eva: "Vad gott tårtan luktar!"
Rio: "Varför äter ni idioter flingor när det finns en tårta?"
 
 

Poäng: 190



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0