Rasmus Vinge -Författaren

 
Och det är inte ens allt som är trasigt! Jag förstår inte vad simmarna gör för att ha sönder allt hela tiden...
 
 
 
Elisabeth sitter och pratar med sig själv på toaletten. Hittils är det en helt vanlig sims-dag!
 
 
 
Varför är det här Robins pyjamas Oo'' Jag borde nog se över mer än vardagskläderna i fortsättningen...
 
 
 
Kvarterets åldringar stöttar Robin i hans mode. Tror jag.
 
 
 
När Rasmus inte jobbar på karriären så jobbar han på sin författardröm. Han har bara två böcker kvar till nästa milstolpe nu!
 
 
 
Rudolf växte upp till tonåring, och ingen brydde sig. Inte ens jag, tydligen, för han fick ingen makeover!
 
 
 
Rasmus tog sig äntligen till milstolpe tre! Det blir +5 poäng!
 
 
 
Eva sitter och läser en av pappas barnböcker.
 
Eva: "Intressant, intressant..."
Ice: "Boken?"
Eva: "Nej, att pappa kan skriva!"
 
 
 
En arg Saga kom på besök under natten... Jag tror hon är upprörd över att Rasmus har kommit så långt i både karriär och ambition, medans hon "bara" fick vara en hemmafru!
 
 
 
På något sätt hade jag råkat stänga av att ospelade simmar ska åldras, så Stella och NEJ är fortfarande i livet! Tydligen har de var sitt barn också!
 
 
 
Till och med på jobbet går saker sönder! Det är ett under att Rasmus inte har level 10 i händighet än!
 
 

Poäng: 185



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0