Rasmus Vinge -Doktor

 
Efter en lång arbetsdag kommer Rasmus ofta hem stressad och med tom umgängesmätare. Då är det tur att det finns en viss aktivitet som botar båda ;)
 
 
 
Jag tänkte just skälla ut städaren för att han använde datorn, tills jag insåg att det var Rudlof XD Jag kände inte igen stackaren!
 
 
 
Tyvärr får jag inga poäng för att Rasmus nådde nivå 10, efter som jag kontrollerar honom... Men det är ett steg i att klara av hans livsambition, så jag är glad ändå!
 
 
 
Det här får jag däremot poäng för! ^^
 
 
 
Jag är 100% säker på att det är spökena som har sönder huset hela tiden. Robin skäms i alla fall efteråt, till skillnad från VISSA ANDRA *host* Saga och Nathaniel *host*
 
 
 
Tydligen växte Rio upp också! För att undvika att jag tar honom för städaren hela tiden så fick han en makeover... Rudolf är helt ärligt den snyggare av bröderna, även om han smälter in i huset på något sätt...
 
 
 
Jag blir alltid så nervös å patientens vägnar när Rasmus opererar XD
 
 
 
Äntligen! Det var inte en lätttjänad befordran det! Rasmus måste vara bättre på operationer än vad jag trodde!
 
 
 
Rasmus och Elisabeth firade Rasmus nya jobb på sitt favoritsätt. Evca och hennes kompis (som jag inte är helt säker på hur han kom in?) fick ångra att de smög sig in i föräldrarsovrummet!
 
Eva: "Vad i...? MÅSTE JAG OCKSÅ GÖRA DET DÄR??? JAG VÄGRAR!!! ÄCKLIGT!!!"
Kompis: "Fascinerande..."
 
 
 
Robin: "O! De här flingorna är riktigt goda!"
Rasmus: "... Vem är den här främlingen? Borde jag känna honom?"
 
 
 
Bara jag som tycker det är lite oroväckande att alla läkare på den här kliniken, förutom Rasmus, är döda? Jag vet att det är brist på personal i sjukvården, men det här är att gå lite väl långt!
 
 

Poäng: 190



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0