Eva Vinge -Påskäggsletaren

 
Okej, det är nu jag erkänner hur löjligt långt efter jag är med att lägga upp saker här... I mitt försvar så har jag haft fullt upp med gymnasiearbeten, studenten, att fylla 20, att inte komma in på utbildningen jag ville gå, sånna saker! Livet, typ ;)
 
I alla fall så var det ju en påskutmaning igång för några månader sedan, och Eva tackade givetvist ja till den!
 
 
 
Som tur var fanns Jasmine i kvarterets trädgård!
 
 
 
Eva slösade inte bort någon tid, utan släppte vad hon nu kan ha haft för händerna och sprang dit och hälsade!
 
 
 
Alright, dags att leta ägg!
 
 
 
Eva fick passa på att planera en växtfrukt också, när utmaningen ändå var igång. Zelda hade ju en liten trädgård som hon tog hand om, de gröna fingrarna kanske har ärvts av Eva? 
 
Märkligt nog har det tagit mig ända tills nu att märka att den lilla verandan framför dörren inte har staket. Glömde jag bygga det när jag gjorde huset? :o Eller hade jag inte råd just då? VARFÖR HAR INGEN SAGT NÅGOT???
 
Eva: Vaddå? Jag trodde det skulle vara så?
Ice: Kan. Inte. Tänka. På. Något. Annat. Nu.
Eva: Fåntratt.
 
 
 
Puh! Katastrofen avvärjd! Och det tog bara sex generationer. Och nu när jag skriver det här så inser jag att verandasaken inte har samma färg/avgrund som resten av huset. HUR HAR JAG MISSAT DET HÄR VAD ÄR MITT LIV??? Måste fixa det när jag spelar nästa gång! D:
 
Eva: FÅNTRATT.
Herman: Klant.
Ice: *gömmer sig i the corner of shame*
 
 
 
Påskäggen fick i alla fall några hyllor på övervåningen. I efterhand så insåg jag att det inte hade behövts så många ^^"
 
 
 
Trädet lyser! :D Se så fint det är!
 
 
 
Evelina åldrades och fick flytta in i huset brevid huvudfamiljen! Det är inte första gången en arvtagares syskon har fått bo där, men efter att jag tog bort modden som gör att ospelade simmar gifter sig och får barn så har det förstås varit tomt i omgångar... Eller ja, det har bott simmar där, men det är simmar som jag inte vet vilka de är och därför inte bryr mig om :P
 
 
 
What else? Tja, Herman stal lite mer disk. Värdelösa tjuv. Ska man stjäla något kan det i alla fall vara rena fat? XP
 
 
 
Vad kollar du på? ._. Låt din levande fru vara ifred!
 
 
 
Ooh! Shiny! :3
 
 


Poäng: 240



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0