Eva Vinge -Gravid

 
Efter att ha vilat upp sig lite bjöd Eva in Henrik. Och först nu, i generation 6, inser jag att det inte finns ett staket där trapptäcket slutar. Bra gjort, Ice, bra gjort.
 
 
 
De valde att byta ut monlskådning mot stjärnskådning, och blev inte trampade på den här gången! Nice!
 
 
 
Sen bjöds Henrik in på en drink som ingen gjorde...
 
 
 
...och så blev det en första kyss! Henrik ser ut att vara helt okej med att få sitt fria liv förstört!
 
 
 
Då kör vi på det!
 
 
 
O_O
 
 
 
Aww, det blir små hjärtan i ångan! Jag är säker på att myspys i bastu fanns i ts2 också! Jag borde fortsätta med familjen Akabane snart... Nää, det får vänta ett tag! Jag blir förvirrad av att ha flera projekt igång här på bloggen samtidigt XP
 
 
 
Morgonen efter gick Eva ut för att hämta posten, och träffade den nya städaren. Som ser mycket skum ut O_O Hon är redan upptagen, okej?! Var är du ens påväg? Du kommer gå rakt in i bravlådan! 
 
Om någon undrar gick han rakt igenom brevlådan istället för why not? Simmar och dears fysiklagar ;)
 
 
 
På tiden att någon i huset målar igen! Ska man ha hög fördighet i något kan det lika bra vara någont som höjer kul-behovet OCH drar in pengar!
 
 
 
Yay! Om du INTE får tvillingar eller trillingar vore det jättebra! Om du vill sova och äta vill säga! 
 
 
 
Lite info om Henrik! En självsäker doktor låter bra, det gillar säkert pappa Rasmus!
 
 
På tal om Rasmus... Han har lurat döden riktigt länge (åldersmetaren har glittrat full i flera dagar), men nu är det visst dags att säga farväl!
 
 
 
Liemannen: Ledsen, jag har suttit fast i trafiken... Hemska bilköer den här veckan!
 
 

Poäng: 225



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0