Eva Vinge -Brandfaran

 
Efter en lång dag på jobbet bjöd Eva ned Henrik till källaren för att fria!
 
 
 
Eva: "Okej, nu när vi är förlovade och har finkläder på oss tycker jag vi ska bjuda in lite gäster!"
Henrik: "Aha, aha..." *skriver anteckningar*
 
 
 
Och så var det med det bröllopet! Och jag insåg presis att nästan alla bröllop i mitt spel är med en gravid sim XD Spara sig till äktenskapet? Nää! Inte i denna värld inte!
 
 
 
När det ändå var fest passade Evelina på att bli barn! 
 
 
 
Danspartyt lever och har hälsan!
 
 
Tydligen behöver Eva byta karrär för nästa steg i hennes ambition, så hon gick och blev hemlig agent! Jag är lite lättad helt ärligt, poliskarriären var mycket svårare än sjukhuskarriären :s
 
 
 
EVA!!! Vad gör du?! D:
 
 
 
Som tur var lyckades hon släcka branden, allt medans Henrik låg och sov i rummet brevid... Det är bra du, låt din gravida och sönderjobbade fru ta hand om allt -.-''
 
 
 
Efter att ha räddat livet på sig själv, huset, och ISBI utmaningen så var det dags för nästa unge att ploppa ut!
 
 
 
Det blev en liten Herman! Välkommen till familjen Herman, se fram emot att bli totallt ignorerad när mamma Eva är på jobbet! 
 
 

Poäng: 230



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den där simsbloggen

En blogg om spelserien the sims

RSS 2.0